برای تجربه بهتر ، مرورگر خود را به کروم، فایرفاکس، اوپرا یا اینترنت اکسپلولر تغییر دهید.

راه اندازی خطوط 5 رقمی در تهران

 

امروزه بسیاری از شرکتها و کارخانجات قدرتمند اقدام به خرید خط 5 رقمی و راه اندازی خطوط 5 رقمی در تهران و کرج و دیگر شهرستان ها میکنند .

از آنجا که موفقیت هر کسب و کاری داشتن پل های ارتباطی فراوان و راحت که دارای شمارهای رند با تعداد ارقام کم باشند. ارتباط نماگستر با داشتن رزومه قوی و دارا بودن گواهی های حسن انجام کار از تمامی شرکتها خود را موظف دانسته که علاوه بر خدمات سابق در سالهای گذشته  ( نصب دوربین مداربسته و نصب سانترال و نصب تجهیزات شبکه و …….) اقدام به راه اندازی خطوط 5 رقمی (که به صورت پیش فرض 30 تماس همزمان را دارا می باشند) در تهران و کرج و دیگر شهرستانها  که این امر با نصب سیپ ترانک و خطوط E1 محقق می گردد .

خرید خط 5 رقمی

کارشناسان شرکت بنا به نیاز مشتری و نوع کارکرد ابتدا با مشاوره رایگان مشتری را در انتخاب خط 5 رقمی و تعین یک طرفه بودن یا دو طرفه بودن یاری رسانده سپس بنا به نیاز مشتری تعداد لینک خطوط را اضافه میکنند ( به صورت پیش فرض 30 خط میباشد ) که هر لینک 30 خط را پشتیبانی می کند .

مدارک لازم خط 5 رقمی

راه اندازی خطوط 5 رقمی که معمولا به شرکت حقوقی که دارای مدارک همچون کد اقتصادی و اساسنامه و ……. میباشند که  معمولا به صورت  E1 میباشد نیاز به مودم مخصوص خط 5 رقمی میباشد .

راه اندازی خط 5 رقمی در تهران 

راه اندازی خط 5 رقمی برخلاف گذشته که نیاز به سیم کشی 30 زوج سیم بود از طریق یک زوج سیم تلفن با پهنای باند 2 مگابیت در ثانیه انجام میگیرید 

هزینه راه اندازی خط 5 رقمی

هزینه راه اندازی خط 5 رقمی بنا به تعرفه های تعین شده میباشد

زمان راه اندازی خط 5 رقمی

زمان راه اندازی خط 5 رقمی هم در کمترین زمان ممکن صورت میگیرید .پشتیبانی نصب خطوط 5 رقمی با شرکت ارتباط نماگستر میباشد .

جهت مشاوره رایگان خرید و راه اندازی خط 5 رقمی  با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

مهندس خسروی : 09124232099  

مهندس سجادی : 09128991041

مهندس جمالی : 09123170852

دیدگاه خود را بنویسید

بالا