برای تجربه بهتر ، مرورگر خود را به کروم، فایرفاکس، اوپرا یا اینترنت اکسپلولر تغییر دهید.

خرید و فروش خط ۵ رقمی

خرید و فروش خط ۵ رقمی

شماره تلفن خط ۵ رقمی

استفاده از شماره تلفن خط 5 رقمی به دلیل راحتی در به یادسپاری و سرعت در حفظ حافظه، امروزه در بازار بسیار رواج یافته است. این شماره‌ها به کسب و کارها اعتبار خاصی می‌بخشند و برندها را به خوبی در ذهن مشتریان جا می‌اندازند.

شرکت‌ها و حرفه‌هایی که از شماره خط 5 رقمی استفاده می‌کنند، با سهولت برند خود را نشان می‌دهند و به اعتبار کسب و کار خود قدرت اضافی می‌بخشند.

در حال حاضر، برای جلب مشتریان باید هزینه‌های زیادی برای تبلیغات پرداخت کنیم و مدام برند خود را در ذهن مخاطبان یادآوری کنیم.

ارتباط با یک شماره 5 رقمی یکی از راه‌های موثر برای یادآوری برند است که هزینه آن از تبلیغات کمتر است و تداوم آن بیشتر اثرگذار است.

بسیاری از مواقع افراد ممکن است نام برند را فراموش کرده باشند، اما شماره تماس 5 رقمی به دلیل ساختار رند همچنان در ذهنشان باقی می‌ماند.

داشتن شماره تلفن 5 رقمی در اولویت بسیاری از کسب و کارهایی که می خواهند در حرفه ی خود حضور ویژه و خاصی داشته باشند قرار گرفته است.

شماره تماس 5 رقمی تاثیر بسیاری در کسب و کار آنلاین و همچنین سنتی دارد.

اگر در ابتدای کار هستید و می خواهید کسب و کار خود را شروع کنید حتما همین ابتدا به سراغ خرید یک شماره تماس 5 رقمی بروید تا تاثیر آن را زودتر از رقبا در حرفه ی خود ببینید.

وحتی کسایی که مدتی است کسب و کار خود را شروع کرده اند ولی تا الان موفق به خرید خط پنج رقمی نشده اند زودتر از رقبای خود خط را تهیه کنید تا مسیر موفقیت را سریع تر از گذشته طی کنید.

خرید خط رند پنج رقمی به تمامی حرفه ها و کسب و کارها در تمامی زمینه ها تاثیر مثبت و پرسودی را می گذارد.

پس اگر به فکر موفقیت بیشتر هستید همین حالا اقدام به خرید خط تلفن رند پنج رقمی کنید.

برای خرید خط رند 5 رقمی سایت Rond123 هر لحظه از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شماره ی رند یک شماره ی اختصاصی است در گذشته ها بسیار گران قیمت می بود و به تجهیزات نیاز داشت.

امروزه استفاده از خط رند 5 رقمی بسیار ساده شده است و کسب و کارهای کوچک هم می توانند به راحتی از چنین خط هایی استفاده کنند.

مزایای داشتن خط رند 5 رقمی :

1.    در ذهن می ماند.

حتما که اکثر افراد حتی شماره تلفن نزدیک ترین اشخاص زندگیشان را به خاطر ندارند.اما اگر شما یک شماره رند برای برقراری ارتباط با مشتریان خود داشته باشید حتما آن ها شماره ی شما رو فراموش نخواهند کرد.این یعنی برقراری ارتباط طلایی با مشتریان

زمانی که شماره رند شما در ذهن مشتری می نشیند مشتری در صورت نیاز اولین نفر با شما تماس می گیرد.این همان خاصیت جذب مشتری از طریق خط رند می باشد.

2.    افزایش دهنده ی اعتبار

یک شماره تماس رند با ارقام کم مانند شماره تماس پنج رقمی ،به مشتریان قابل اعتماد بودن و حرفه ای بودن شما و کسب و کارتان را القا می کند.

3.    افزایش خطوط پاسخگویی به مشتریان

تصور کنید مشتری با تماس بگیرد و خط شما اشغال باشد به نظرتان چند درصد احتمال دارد مشتری دوباره با شما تماس بگیرد و در این مدتی که خط شما اشغال است به چند تا از رقبای شما تماس می گیرد؟

خط پنج رقمی شرایطی را برایتان ایجاد می کند که دیگر خط مشتری با خط اشغال شما مواجه نشود.

4.    افزایش فروش و سهولت در بازاریابی

5.    برقرار کرد خط تنها به وسیله یک زوج سیم

انواع خط تلفن 5 رقمی

·       خط با شماره های پنج رقمی 5-5

خط هایی که شماره ی پنج رقمی 5-5 هستند یک طرفه هستند و تماس فقط از سمت صاحب اشتراک امکان پذیر می باشد.برای برقراری تماس خروجی باید از خط های دیگراستفاده شود.

·       خط با شماره های پنج رقمی 8-8

خط هایی که شماره پنج رقمی 8-8 می باشند این خط ها تماس دوطرفه است یعنی هم تماس ورودی امکان پذیر است و هم تماس خروجی انجام می شود.

اگر می خواهید خط تلفنی داشته باشید که از تمامی تماس ها پشتیبانی کند و کسب و کارتان را حرفه ای تر،حتما باید یک خط رند 5 رقمی داشته باشید.

قیمت خط رند پنج رقمی

با مراجعه به سایت Rond123 می توانید قیمت به روز خط رند 5 رقمی را مشاهده کنید و با خیالی آسوده خط مورد نظر خود را تهیه فرمایید.

شرایط دریافت خط 5 رقمی

همانطور که در مقاله ی خط 4 رقمی گفته شد شرایط دریافت خط رند 5 رقمی با خط رند 4 رقمی یکی می باشد.

خط رند 5 رقمی به سازمان ها و ارگان ها ،شرکت ها و بانک ها و موسسات و شرکت هایی که کد اقتصادی دارند می توانند بعد از ارائه تقاضانامه ای رسمی خط خود را دریافت کنند.

خرید و فروش خط رند 5 رقمی

طبق گفته های بالا اگر صاحب کسب و کاری هستید لزوماً داشتن یک خط رند 5 رقمی برای شما نیاز است.

جهت انجام خرید یا فروش انواع خط رند به سایت Rond123 مراجعه فرمایید.

چرا برای خرید و فروش خط رند به سایت Rond123 رجوع کنم؟

سایت رند123 دنیایی پراز انواع خط های رند 4 رقمی و 5رقمی و… می باشد.

این فراوانی در سایت Rond123 باعث شده است با هر سلیقه و بودجه و نیازی باشید از این سایت دست خالی خارج نشوید.

سایت Rond123 یک واسطه ی مطمئن در جهت انجام امور خرید و فروش انواع خط رند در ارقام 4 رقمی و 5 رقمی و… می باشد.

سایت Rond123 کاملا قانونی است و دارای مجوز رسمی می باشد.این امر باعث می شود خریدی آسوده را داشته باشید.

در سایت Rond123 صفحه ای با نام ارسال رایگان آگهی دارد که در این قسمت می توانید آگهی فروش سیمکارت خود را ثبت کنید و در کمترین زمان خریدار سیمکارت خود را پیدا کنید.

در سایت Rond123 انواع خط های رند نو وکارکرده وجود دارد که این امر در خرید به شما کمک فراوانی می کند.

سایتRond123 یک سایت آنلاین می باشد که هر لحظه از شبانه روز که بخواهید می توانید قیمت خط رند نو و کارکرده را مشاهده کنید و قبل از گران بازار خرید خود را انجام دهید.

این خطوط به اشخاص حقوقی تعلق می گیرد مدارکی که برای خرید خط ۵ رقمی رند لازم است تقاضانامه یا درخواست از طرف شرکت تسویه اساسنامه و مدارک ثبت شرکت آگهی روزنامه رسمی با تاریخ حداکثر دو سال قبل برای ارگانهای دولتی نیاز نمی باشد آخرین آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی معرفی نامه متقاضی که به مهر شرکت و به امضای صاحبان امضا رسیده باشد کپی شناسنامه مدیرعامل و نماینده شرکت ارائه فرم کد اقتصادی شرکت

جهت خریدخطوط پنج رقمی ابتدا با مشاوران ما تماس گرفته سپس خطوط مورد تقاضا را درخواست داده و با ارائه مدارک لازم و با پرداخت هزینه در کمترین زمان ممکن که معمولاً کمتر از یک ماه میباشد به مشتریان محترم تحویل داده می شود

جهت انتخاب خط ۵ رقمی  مورد تقاضا ابتدا به سایت شرکت مراجعه خط رند خود را انتخاب سپس با کارشناسان شرکت تماس گرفته هزینه خرید خط ۵ رقمی اعلام میشود

خرید نوع خط ۵ رقمی بستگی به کارکرد و نیاز مشتری به صورت یک طرفه و دو طرفه میباشد

جهت راه اندازی این خطوط مقاله راه اندازی خطوط ۵ رقمی را ملاحظه بفرمائید.

دیدگاه خود را بنویسید

بالا